Welcome to my blog. don't make noise. talk properly. follow me and i will follow u back. thank you (^_*)

Monday, March 19, 2012

hampir sampai sasaran haha :)

assalamualaikum..
hari nie aku rasa happy sangat, nak tawu sebab ap??
sebab nyer, usaha aku yang tak sampai seminggu tu berhasil jugak
ALHAMDULILAH ^.^

sebenar nyer, aku dah berhasil turunkan berat aku, dalam (1KG setengah)
perghh macam tak percaya huhu :)
lagi dua minggu, insyaallah dapat berat yang ideal, hehe 
dengan diet yang sesuai dengan aku dan diet yang tak terlalu menyiksa jiwa aku, HAHA

actually, dulu pown aku pernah amek diet yang membhayakan kesihatan aku sendiri,
tapi sekarang aku dah belajar dari kesilapan yang dulu, and lebih berhati-hati lagi,

dalam pemerhatian aku, kalau jaga makan sekali pown,
kalau kita sendiri takde inisiatif untk bersukan, tak guna jugak diet kite,
bila kite tengah on diet, kite kene la on exercise kite,
itu baru la nama nyer diet yang sihat kn,kn hehe :))

tapi ape orang kata tu, sambil menyelam minum air, 
sambil exercise tu, aku pown ape lagi, snapping pictures la kan,
dah tu sememang nyer hobby aku haha :)
mail la tengok sikit2 gamba aku dengan roommate aku hehe :))









hahaa. nampak semangat kan kitorang huhu :)
especially aku la kan hahaha :)
kesah pulak aku kan, 
so itulah kami yang suka sangat snapping pictures :)



No comments: