Welcome to my blog. don't make noise. talk properly. follow me and i will follow u back. thank you (^_*)

Saturday, June 2, 2012

what's make you happy?

assalamualaikum.

okay, entry kali nie ialah what's make you happy?. okay, ape yg membuatkan korang happy?? setiap orang ada cara tersendiri utk happy kn kn :D ade orang cakap dia happy bila makan banyak2, dia happy bila dapat tido, dia happy bila sport, and macam2 cara orang untuk menghappy kan diri masing2. hehe :D

kalau macam aku, if ada problem, aku lebih suka diam daripada bercerita, bila betul2 aku rase dah ready nak bercerita, baru la aku mula bercerita. bila aku rase sedih, aku akan hilangkan sedih aku tuu dengan lepak dengan membe2 . dorang jer yang bole buat aku happy. 

sebenarnyer bukan senang nak sembunyikan perasaan sedih kita, time tu tuhan jer yang tawu, betapa sakit nyer hati kita nie nak menahan benda tu sorang. kadang2 tengah kita seronok bercerita, bergelak ketawa, kita tak sedar tiba2 air mata kita akan mengalir dengan sendiri. 

actually, kita saja je bergelak ketawa sampai terkeluar air mata. tu sebab kita dah tak dapat tahan lagi rasa sakit yang kita pendam sorang2. mungkin orang tak perasan yang kita sebenar nyer tengah menagis.

yess!! aku penah rase betapa sakit nyer menahan kesedihan tu, kadang2 memang susah nak kawal. kita kene berlakon happy depan orang, kita kene buat perwatakan biasa.  kadang2 kita mula terpikir nak buat somethng crazy, but kita jugak kene ingat yang ALLAH sentiasa melindungi dan bersama kita. 

mereka2 nie adalah orang yang penting dalam hidup aku, aku sayang mereka sangat2 sebab mereka sangat memahami aku. wht matter happen, insyaallah mereka sentiasa bersama aku.


mereka2 nie pulak, orang yang selalu buat aku happy, dorang nie dah macam family aku sendiri masa aku duduk dekat johor. aku selalu lepak2 dengan dorang, buat keje gile dengan dorang and sume nyer dengan dorang. kalau korang tak de, mezti aku sunyi kan. btw aku pown sayang korang jugak. nati naik sem kita gathering sama2 lagi, layan movie sampai subuh. hehe :D 



No comments: