Welcome to my blog. don't make noise. talk properly. follow me and i will follow u back. thank you (^_*)

Saturday, April 28, 2012

first hang out during study week :D


assalamualaikum......
okay ari nie, 1st aku hang time cuti stdy week nie hohohoho :P
1st sekali aku rasa penat, tapi best.. aku kuar  dengan cousin ak n member dia. .
kitorang just pegi masjid india jer, cuci2 mate..huhu
tapi kan, aku memang speechless la, bile tgk perubhn yg brlaku.contohnye:

*KTM dah baru
*nak naik LRT pown dah kene pakai coin

aissshhh!! aku memang btl2 ketinggalan la. yelaa nak wat camne belajar pown kat selatan peta malaysia tuuuuu .. memang aku x tawu ape2 la kan. kalau aku x kuwa tadi, mezti sampai bile2 aku x reti. haha :D
nanti aku pulak jadi ruse masuk kampung haha *opss btl ke pepatah tu* hahaha :P

btw aku x nak membebel panjang2 hehe :)) mai la tengok gamba2 yang diSNAP hohoh :P



ha..ni la aku, hahaha :P


nie cousin kesayangan aku hehe :D


nie pulak, cousin aku punye member kesayangan hehe :D


yang ni model part time tudung bawal yg x cukup tinggi hahaha :P 

okay muke nak makan penampar haha :D nie time nak try fashion baru lak hohoh :P


okayy, lastly.. siap suda tudung yg di try haha :P 
(tudung bawal+tudung sarung) korang cube la hoohoh :D









No comments: