Welcome to my blog. don't make noise. talk properly. follow me and i will follow u back. thank you (^_*)

Sunday, April 22, 2012

tertekan





assalamualaikum. .

hari nie rase tertekan sangat. aku nak luah kat sape pon aku tak tawu.
lagi dua minggu je final exam. nak dekat2 final ni la macam2 masalah yang datang.  
nak pikir tu la, pikir ni la. .kalau la dalam dunia nie tak de masalah kan bagus, 
tapi tu la, lumarah kehidupan manusia yang sentiase dibebani dengan masalah.
termasuk lah aku nie. bertimbun2 masalah nak kene pikir.

aku bile dah banyak sangat masalah, aku rase nak marah semua orang, kadang2 aku kesian bile aku TERmarah orang yang tak bersalah. i'm so sorry. aku tak de niat pon nak marah2.
aku pon bukan jenis yang suke marah2. tapi tu la aku ni pon manusia biase jer,
yang tak lari dari buat kesalahn. kalau rase tak bole terima ape yang aku dah buat kat kau, 
just cakap kat aku. maybe aku bole try perbaiki. 

aku tawu mulut aku memang tak de insurans. aku memang suke maki orang bile aku marah. 
aku tak tawu la nak buat camne dah. kadang2 bila aku duduk sorang2 aku terpikir, patut ke aku buat cmntu?? patut ke aku marah orang yang x bersalah?? that's y pepatah ade mengatakan, KERANA MULUT BADAN BINASA. yess!! memang kene dengan aku, padan muke dengan aku kan.






No comments: